• Banner_01.jpg
  • Banner_12.jpg
  • Banner_13.jpg

Pivo

Ben jij tussen de 18 jaar of ouder, heb je een eigen mening en heb je wel zin in leuke buitenlandse uitstapjes? Word dan Pivo en organiseer samen met andere jongeren je eigen kampen en activiteiten.

Je kiest drie toffe uitdagingen waarmee je tijdens je Pivo-periode aan de slag gaat. Daarna kun je, als je wilt, doorgroeien tot vrijwilliger waarbij je andere jeugdleden begeleidt.

Drie uitdagingen

De Pivo-periode is de laatste periode die een scout als jeugdlid bij Scouting doorbrengt. Vanaf 21 jaar is een scout namelijk geen jeugdlid meer. In deze laatste speltak hebben Pivo;s geen begeleiding meer en bedenken ze zelf wat ze bij Scouting willen doen. Als Pivo's ben je bezig met drie uitdagingen die je zelf kiest. Je onderneemt enorm veel met je stam, in zowel binnen- als buitenland.

Pivo's doen veel meer

Daarnaast ondersteunen de Pivo's, waar mogelijk, de gezamenlijke en speltakactiviteiten van de groep. Veel leden van deze groep maken onderdeel uit van een speltakteam.
De Pivo-periode wordt afgesloten met een eindceremonie waarmee je de keuze
maakt om wel of niet bij Scouting betrokken te blijven. Doe mee!

Pivo's opkomst:
1x per twee weken (even weeknummers) op zaterdagavond van 20.00 - 22.00 uur

Kom kijken wat we doen!

Kom vrijblijvend een keer meedoen bij onze Pivo's!

Voor meer informatie of contact Klik hier!