omgeving

Er op uit in de omgeving bij mooi weer:

Direct achter ons clubhuis ligt een fantastisch speelbos met mooie vennen waar je op kunt varen.

Op 500 meter van het clubhuis bevindt zich een prachtig openlucht zwembad Zegenwerp

Door het dorp stroomt de rivier de Dommel waar je goed op kunt vlotvaren of kanoën.

In Boxtel is er een recreatieplas De Langspier (5km) en in Vught De IJzerenman (9km), beide met betaalde toegang.

Gratis zwemwater vind je bij de Meerse plas in Den Dungen en de Zuiderplas in Den Bosch (beide op 7km met de fiets).

Een half uurtje fietsen via "Het Bossche Broek" brengt je in het hartje van Den Bosch

Andere leuke activiteiten en bezienswaardigheden in de buurt zijn:

-Klimbos in Helvoirt
-Dierentuin Bestzoo in Best
-Ridderkasteel Heeswijk in Heeswijk
-Bezoekerscentrum Natuurmonumenten in Oisterwijk
-Nationaal Park De Loonse en Drunense Duinen
-Kamelen boerderij in Berlicum
-Geniemuseum in Vught

Er op uit in de omgeving met slecht weer:

Ideale uitjes bij slecht weer zijn bijvoorbeeld:
Oertijd museum De Groene Poort in Boxtel. Dit is overigens ook leuk bij mooi weer!
Overdekt speelparadijs in Den Bosch

Als je overdekt wilt gaan zwemmen kan je het beste met de auto naar Schijndel, Boxtel of naar het Sportiom in 's-Hertogenbosch toe gaan. Het Sportiom kent naast een zwembad ook nog vele andere voorzieningen, waaronder ook een schaatsbaan.