clubhuis huren

Ons clubhuis wordt uitsluitend verhuurd aan Jeugdwerk gerelateerde verenigingen en/of instanties.

Ons clubhuis wordt dus niet verhuurd voor feesten en/of partijen!

Doorloop de 3 stappen om ons clubhuis te huren:

Stap 1: Check de beschikbaarheid op de verhuurkalender

Stap 2: Indien nog niet gereserveerd, stuur een mail met verzoek tot reservering van de accommodatie, naar de beheerder van het clubhuis

De beheerder bevestigt dan je reservering via de mail en komt met een verzoek tot aanvullende informatie (naam, aankomsttijd, vertrektijd) etc..

Stap 3: Na ontvangst van alle gegevens kan het clubhuis worden gereserveerd. Van de beheerder ontvang je een mail, met een opgestelde huurovereenkomst en een berekening van de huurprijs. Binnen 14 dagen dient de getekende huurovereenkomst geretourneerd te worden (dit mag digitaal). Ook dient de betaling(en) conform huurovereenkomst overgemaakt worden.

Wil je ons clubhuis huren, klik hier.