wordlid kop

Je mag bij Scouting Petrus Donders altijd 3x gratis komen kijken. Je kunt dan zelf ervaren hoe leuk Scouting is. Als je wil komen kijken, neem dan contact op de ledenadministratie.  Deze zorgt er dan voor dat er een afspraak gemaakt wordt om bij de juiste speltak te komen kijken.

Als je lid wilt worden kun je het inschrijfformulier downloaden en aan de leiding geven of naar de ledenadministatie sturen.

Contributie

De contributie van onze groep is per speltak verschillend en wordt via automatische incasso geind.

Let op: onderstaande contributiebedragen zijn per kwartaal gerekend.

Bevers € 54,00 euro
 Welpen € 61,00 euro
 Scouts € 67,00 euro
 Explorers € 72,50 euro
 Stam € 100,00 euro
 Pivo's € 50,00 euro
 Plusscouts € 17,50 euro

De contributie is "all-in".  Dit wil zeggen dat deelname aan alle wekelijkse opkomsten, minimaal 1 weekend per seizoen en natuurlijk hét zomerkamp hierin zijn opgenomen.

Wat krijg je als je lid bent?

Het belangrijkste is natuurlijk het lidmaatschap van onze Scoutinggroep. Dit houdt in dat uw kind wekelijks meedraait, aan weekenden en natuurlijk aan het zomerkamp deelneemt! Ook krijgt uw kind een Scouting Magazine met daarin nieuwtjes, tips en een leuke Scoutingstrip.

Hoe is Scouting verzekerd?

Scouting Nederland heeft een collectieve verzekering. Deze kent een dekking voor particulierouting Nederland heeft een collectieve verzekering. Deze kent een dekking voor particulierveroorzaakte schadegevallen en is aanvullend op de eigen aansprakelijkheidsverzekering. Ook heeft Scouting Nederland een ongevallenverzekering. Meer informatie staat op www.scouting.nl

Voor vragen over de contributie kunt u contact opnemen met onze penningmeester.