verhuur kalender

Populaire verhuurdata (seizoen 2021/2022)

De nieuwe verhuurkalender volgt binnenkort!

Een weekend het clubhuis huren:

Staat het weekend niet in bovenstaand lijstje dan is het huren van ons clubhuis lastig. Het clubhuis wordt dan door onze eigen vereniging intensief gebruikt. Wil je het clubhuis toch huren, dan moet je je aanpassen aan ons programma. Het clubhuis is pas zaterdagochtend beschikbaar (vrijdagavond wordt deze nog door ons gebruikt). Zaterdagochtend kun je het clubhuis betrekken, maar zaterdagmiddag tussen 12:00u en 17:00 word je als huurder vriendelijk verzocht om buiten de accommodatie vertier te gaan zoeken. Het clubhuis is gedurende deze periode ook door ons in gebruik. Zaterdagavond kan het clubhuis ook bezet zijn, maar op verzoek draaien we dan ergens anders. Zondag is het clubhuis vrij. Kortom... best lastig, maar je kunt altijd de gok wagen en een mail sturen naar de beheerder van ons clubhuis. Klik hier!